HTML

4 hónap önellátás

Friss topikok

  • zsuzsipszilon: maradjál, mert akkor meg tudlak látogatni!! addigra nyerek a lottón! mikor skypeolunk legközelebb?... (2011.11.06. 14:17) halloween
  • jézsódóri: hova? (2011.10.16. 20:51) .
  • jézsódóri: @esztipsz: esztipsz te ne kommentelgess, hanem írogass!!!!! (2011.09.27. 21:23) vodka connecting people
  • zsuzsipszilon: szereld meg a netedet! (2011.09.24. 21:38) Nem szeretem a franciákat
  • Al-Haddad: Apám mondta mindig búcsuzáskor, akkor is, ha egész nap egy szót se váltottunk : "Ahogy megbeszéltü... (2011.09.19. 19:57) van egy hódolóm

Címkék

vodka connecting people

2011.09.27. 16:13 mágesz

Tegnap volt itt integrációs party. Ami egyébként nem sikerült olyan hatalmas durranásra. Inkább úgy mondanám, hogy egy állófogadás féle, de egyébként kedves volt a Croustól, hogy szervezett egy ilyet. Kicsit úgy éreztem magam,mint amilyen az árváknak lehet, amikor meglátogatja őket a való világ ajándékokkal  :DD

Részemről a dolog már ott le lett írva, hogy élőzenés jazzkoncert volt. az egyetlen műfaj,amit nem bírok meghallgatni :) volt egy kis eszem-iszom, kizárólag alkoholmentes dolgok. Mivel másoknak sem tetszett a zene, hamar elfogytunk. Lettek új szenegáli ismerőseim világnak csodájára :) Egyikük rnb énekes.

A rendezvény a felújított épületben volt. hoy rohadjanak meg,akik ott laknak :) tisztaság volt... Dadoval felkutattuk az egész épületet. A konyha kétszer akkora, mint nálunk, több főzőlap van, a wc tiszta, az épület akadálymentesített. de! amit a legjobban irigyeltem, mindenkinek kukucskálós ajtaja van. így ők legalább tudják, hogy mikor nem szabad ajtót nyitni :)

Rájöttem,mért nem beszélnek velem a franciák. bunkó vagyok velük. dehát amilyen az adjonisten, nem én kezdtem :) szóba állt velem egy igazi francia. Pierrenek hívják. Próbálta védeni honfitársait, hogy mért nem adják nekem oda a jegyzetüket... de nem sikerült. Azt mondta,ha kedves franciákat akarok, menjek Marseillesbe. És azt is mondtam,hogy a franciák nem tudnak főzni. Ezen nagyon megsértődött. de ez az igazság na. ma is ebédre párolt zöldség volt, rizs, sertéshús narancsos-almás vmi trutyival. És levest akarok enni!!!!!!!!!!!! Pierrenek végülis igaza van, főzzek magamnak.. ja de akkor kellene vennem még fazekat is,meg hűtőm sincsen héééló.

Amikor akartam hazajönni, még összefutottam Pawelékkal. akik kedvesen megkínáltak egy kis vodkával. a jó magyar gyomromnak már nagyon hiányzott egy kis apéro. A betegségem szempontjából azért jó, hogy nem ittam már búcsúbulim óta semmit. Dadoval szoktam mulatni, ő pedig muszlim. és ez tök jó, mert így mindig józan életet él, nem úgy,mint köhömm :D Na és lehúztam,és akkor mondtam, hogy hú ez túl finom, hogy vodka legyen. és akkor mondták, hogy ez vodka cannabis. utána néztem neten, hol lehet ilyet venni, mert vinnék ajiba vkinek, és kiderült,h ebben tényleg van mag.. de én ezt nem hiszem el na. http://www.absinth.com/links/vodka.html hihetetlen,de igaz.

egyébként olyan rendes lány vagyok, ahogy lehúztam,közöltem,hogy megyek aludni,nehogy véletlenül baj legyen. itthon meg dadoval bepizzáztunk, úgyhogy nem kell agódni értem :D

Ma pedig elmentem bérletet venni, indultam haza és belekeveredtem egy fiatal kommunista mozgalom felvonulásába. Le a kapitalistákkal jelszavakkal masíroztak. Sokan voltak, de a szervezőknek itt gratulálnék, hiszen olyan utcákon mentek, amik nagyon szűkek, és így nagyon soknak tűntek, pedig lehet,hogy igazából csak 100an, vagy annyian sem voltak. Egyébként leendő LB elnökként szeretnék elhatárolódni mindenféle politikai megmozdulástól.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magesz.blog.hu/api/trackback/id/tr33260439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

esztipsz 2011.09.27. 17:04:26

A nem ùgy mint köhöm részt EGYÁLTALÀN nem èrtem... :)

zsuzsipszilon 2011.09.27. 21:20:53

én pontosan értem. te hibád, ha a görög tenger, alkohol, étel, férfiak elvették az eszed. bár én ezekért odaadnám az eszem is akár!: )

ági: Dadoval mikor lesz közös kép???

jézsódóri 2011.09.27. 21:23:26

@esztipsz: esztipsz te ne kommentelgess, hanem írogass!!!!!
süti beállítások módosítása